Všeobecné obchodní podmínky
ÚVODNÍ USTANOVENÍ
- Poskytovatelem služeb (výuky) je Ski škola Deštné provozována
DAR Sport s.r.o., IČ: 23786060.
Adresa: Zákoutí 427, Deštné v Orlických horách, 517 91.
Kontaktní údaje: info@skiskoladestne.cz, +420 777 100 529. - Tyto všeobecné obchodní podmínky (VOP) upravují vzájemná práva a povinnosti mezi Ski školou Deštné (LŠ) a osobou právnickou nebo fyzickou (dále jen klient), která si objedná výuku nebo jinou službu nabízenou lyžařskou školou.
- Službou se pro tyto účely rozumí výuka lyžování, výuka snowboardingu, dětský klub a další služby, jízda na vleku, jízda v areálu provozovaném lyžařskou školou.
- Tyto všeobecné obchodní podmínky jsou nedílnou součástí každé smlouvy uzavřené mezi klientem a lyžařskou školou, a to písemně, ústně, prostřednictvím webové stránky nebo e-mailem, na základě které se lyžařská škola zavazuje poskytnout služby týkající se výše uvedených služeb. Uzavřením smlouvy o službě klient stvrzuje, že je mu dostatečně znám jeho zdravotní stav, přičemž tento zdravotní stav mu ani částečně nebrání v účasti na vybrané aktivitě. Rodiče jsou před výukou povinni nahlásit zdravotní stav svého dítěte, možné komplikace apod.
- Klient nebo rodič klienta je povinen před výukou nahlásit možné poruchy chování, které by mohly zásadně narušit bezpečnost služby poskytované lyžařskou školou. Lyžařská škola si vyhrazuje právo odmítnout poskytnutí služby z bezpečnostních důvodů. Pokud klient nebo rodič klienta možné poruchy chování před zahájením služby (výuky) neuvede a v průběhu plnění služby (výuky) se projeví, vyhrazuje si lyžařská škola právo službu ukončit. Pokud dojde k ukončení do poloviny času plnění služby (výuky), vrací lyžařská škola klientovi nebo rodiči klienta 1/2 z celkové ceny služby. Pokud dojde k ukončení po polovině času plnění služby (výuky), nevrací lyžařská škola žádné peníze. V takovém případě lyžařská škola rozdílným zacházením sleduje legitimní cíl a prostředky k jeho dosažení jsou přiměřené a nezbytné (Antidiskriminační zákon č. 198/2009 Sb., § 7, odst. 1.). Legitimním cílem v případě lyžařských kurzů může být zajištění bezpečnosti.
- Znění VOP může lyžařská škola libovolně měnit či doplňovat, pokud tím nejsou dotčena práva a povinnosti vzniklá po dobu účinnosti předchozího znění.
- Klient rezervací nebo koupí konkrétní aktivity prostřednictvím webových stránek, telefonicky, e-mailem nebo v kanceláři lyžařské školy potvrzuje, že se seznámil s těmito VOP a že s nimi souhlasí, a to ve znění platném a účinném v době rezervace nebo úhrady.
- Poskytovatelem služeb (výuky) je Ski škola Deštné provozována
PRŮBĚH SLUŽBY (VÝUKY)
- Lyžařská škola poskytuje několik druhů služeb (typů výuky). Doba jejich trvání, cena a další podmínky jsou uvedeny v příslušném oddílu dané služby na webových stránkách a v rámci tištěného ceníku zveřejněném v kanceláři lyžařské školy.
- Jakákoliv sleva z ceny služby (výuky) je na jméno a nepřenosná. Platba probíhá vždy před zahájením služby, a to v hotovosti nebo QR kódem na webu nebo v kanceláři lyžařské školy.
- Platba musí být provedena nejpozději 15 minut před začátkem výuky, jinak bude rezervace zrušena.
- V ceně výuky je použití přepravních zařízení lyžařské školy. Při výuce na vlecích skicentra poskytuje lyžařská škola dětem do 12 let ochrannou přilbu a reflexní vestu zdarma. Klientům do 18 let poskytuje zdarma přilbu. V ceně výuky není jízdné na vlecích skicentra.
- Pokud klient nemá vlastní skipas na vleky skicentra, může mu jej lyžařská škola zapůjčit ve formě bodového skipasu. Po skončení služby klient zaplatí za proježděné body v kanceláři lyžařské školy. Cena bodů se odvíjí podle aktuálního ceníku Skicentra Deštné.
PRŮBĚH SLUŽBY (VÝUKY) PRO ŠKOLY
- Lyžařská škola poskytuje skupinovou výuku pro školy. Průběh služby a její účastníci se musí řídit těmito VOP.
- Termíny konání služby pro školy jakožto další podmínky se řídí smlouvou mezi lyžařskou školou a zástupcem klientské školy. Smlouva se uzavírá e-mailem. Cena za jednu výukovou hodinu (50 minut) se řídí aktuálně platným ceníkem pro skupinové výuky se slevou cca 30%.
- Nejpozději týden před začátkem služby musí proběhnout platba zálohy ve výši 1/3 z celkové ceny objednaných služeb (výuky). Doplatek služby musí proběhnout nejpozději 15 minut před začátkem služby a to platbou v hotovosti v kanceláři lyžařské školy nebo převodem na účet.
- Pokud škola zruší výuku méně než týden před jejím plánovaným začátkem, záloha nebude vrácena. Důvodem je nutnost pokrytí plánovacích a administrativních nákladů. Při využití vleků skiareálu je třeba počítat s platbou za jízdy nebo s nákupem karet.
- Zástupce klientské školy je povinen před výukou nahlásit možné poruchy chování, které by mohly zásadně narušit bezpečnost služby poskytované lyžařskou školou. Lyžařská škola si vyhrazuje právo odmítnout poskytnutí služby konkrétnímu klientovi z bezpečnostních důvodů. Pokud zástupce klientské školy možné poruchy chování před zahájením služby (výuky) neuvede a v průběhu plnění služby (výuky) se projeví, vyhrazuje si lyžařská škola právo vyloučit ze služby konkrétního klienta. Lyžařská škola nevrací podílnou část služby vyloučenému klientovi. V takovém případě lyžařská škola rozdílným zacházením sleduje legitimní cíl a prostředky k jeho dosažení jsou přiměřené a nezbytné
(7, odst. 1, Antidiskriminačního zákona). Legitimním cílem v případě lyžařských kurzů může být zajištění bezpečnosti.
UZAVŘENÍ SMLOUVY
- Smlouva může být uzavřena osobně v kanceláři lyžařské školy, e-mailem, ústně při telefonické objednávce nebo elektronicky pomocí rezervačního systému. Za uzavření smlouvy na dálku se neúčtují žádné poplatky. Klient hradí pouze výdaje za potvrzující sms, pokud je aktivní, jak vyplývá z rezervačního systému. Pokud není sms aktivní, neplatí klient nic. Prostřednictvím webového rozhraní uzavírá klient smlouvu o službě tak, že na webové stránce vybere požadovanou službu, vyplní všechny požadované údaje, potvrdí závaznost těchto VOP a odešle objednávku. Klient bere odesláním objednávky na vědomí, že je povinen uhradit cenu za službu a že účast na službě je možná až po plném zaplacení její ceny.
- Smlouva o službě je uzavřena v okamžiku, kdy ji kancelář školy akceptuje a účastníkovi potvrdí ústně na pobočce, ústně telefonicky nebo v případě online rezervace potvrdí e-mailem nebo sms zprávou. Objednávka je po doručení potvrzení od Ski školy Deštné klientem neodvolatelná.
- V případě vyčerpání kapacit, volných míst, či z jiných závažných důvodů je lyžařská škola oprávněna objednávku odmítnout. Pokud již byla uhrazena cena služby, je škola povinna vrátit klientovi obdržené finanční prostředky hotově v kanceláři školy nebo převodem na jeho účet.
- Lyžařská škola si vyhrazuje právo zrušit rezervovaný termín a objednávku odmítnout ze závažných důvodů, jako je např. nemoc instruktora, nedostatečná sněhová pokrývka atd. Pokud mezi tím došlo k uhrazení služby, je škola povinna vrátit veškeré obdržené finanční prostředky klientovi.
- Místo konání služby určuje lyžařská škola, doba konání je sjednána mezi smluvními stranami předem při objednávce.
ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY
- Lyžařská škola má právo odstoupit od smlouvy v případě hrubého porušení povinnosti klienta stanovených v těchto VOP. V takovém případě je klient povinen zaplatit lyžařské škole smluvní pokutu ve výši ceny nevyčerpané části služby. Toto ujednání o smluvní pokutě nemá vliv na jakýkoliv nárok na úhradu škody způsobené klientem.
- Klient má právo odstoupit od smlouvy v případě hrubého porušení povinností lyžařské školy plynoucích z těchto VOP. Za důvod odstoupení od smlouvy je považováno i zrušení výuky v dohodnutém termínu, aniž by byl v přiměřené dodatečné lhůtě stanoven termín nový. V takovém případě má klient nárok na vrácení zaplacené ceny aktivity, či ceny její nevyčerpané části.
- Dojde-li k uzavření smlouvy a rezervaci konkrétního termínu služby, nemá účastník právo od smlouvy odstoupit s ohledem na skutečnost, že se jedná o smlouvu na využití volného času klienta, která má být plněna k určitému datu nebo v určitém období (§1837, písm. j, Občanského zákoníku).
- Lyžařská škola akceptuje zrušení služby jen ze závažných důvodů za dodržení dále stanovených podmínek. Klient musí zrušit již objednanou službu (rezervovanou výuku) ještě před jejím začátkem nejpozději 24 hodin před plánovaným začátkem služby. V případě služby konající se na večerním lyžování musí klient službu zrušit nejpozději do 16:00 předchozího dne. A to prostřednictvím SMS zprávy na tel. Číslo 778 138 708 nebo kliknutím na zrušení rezervace v potvrzovacím emailu. Do SMS zprávy uvede datum a čas konání aktivity, jméno a věk klienta.
- Zruší-li klient nebo rodič klienta již uhrazenou výuku ze závažných důvodů a při splnění storno podmínek (viz 5.4), má nárok na bezplatné sjednání nového termínu. V případě, že tuto možnost nevyužije, má nárok na vrácení uhrazené částky po odečtení storno poplatku ve výši 1/3 z nevyčerpané částky. V jiných případech (např. pozdní zrušení služby, nezrušení) nemá klient nebo rodič klienta nárok na vrácení ceny služby.
- Zruší-li klient nebo rodič klienta již zahájenou výuku (např. dítě brečí, zdravotní a jiné problémy), kancelář školy má oprávnění vrátit 50% uhrazené ceny služby, neuběhne-li více jak polovina času plnění služby (výuky). V opačném případě se nevrací nic.
OBECNÁ PRAVIDLA VÝUKY
- Klient je povinen se při samotné službě podřídit bezvýhradně pokynům lyžařské školy, jejím zaměstnancům nebo dalším osobám poskytujícím služby klientům. Klient je povinen akceptovat a dodržovat pokyny od pracovníků lyžařské školy, které jsou v souladu s provozním řádem lyžařské školy, pravidly lyžařského areálu a pravidly FIS o chování lyžařů a snowboardistů na sjezdovce. V opačném případě je škola oprávněna klienta vyloučit z účasti na službě bez nároku na náhradu.
- Lyžařská škola odepře klientovi účast na službě i v případě, že bude pod vlivem alkoholu nebo jiných omamných látek.
- Účastník bere uzavřením smlouvy na vědomí a souhlasí s možným dokumentováním fotografem či kameramanem školy. Dále bere na vědomí a souhlasí s tím, že fotografie nebo videa zachycující klienty mohou být zveřejněny na webových stránkách nebo v jiných propagačních materiálech.
- Ski škola Deštné může změnit místo konání služby, či jiné podmínky služby, za předpokladu zachování základních parametrů služby.
- V případě zmeškání účasti na rezervované službě (platba 15 minut před začátkem výuky, viz 2.3) nemá účastník právo na účast na aktivitě v náhradním termínu, na vrácení peněz, ani na jinou náhradu. Zaplacená cena kryje již vzniklé výdaje lyžařské školy s přípravou na výuku a ostatní související výdaje.
REZERVAČNÍ SYSTÉM
- Rezervační systém LŠ slouží k elektronickému objednávání lyžařské nebo snowboardové výuky prostřednictvím webového rozhraní školy.
- Na základě uskutečněné elektronické objednávky klientem je možné rezervovat jím zvolenou službu a uzavřít tak s lyžařskou školou smlouvu o službě (výuce).
- Zasláním potvrzovacího kódu formou SMS/emailové odpovědi dva až jeden den před termínem konání, je služba závazně rezervována a tudíž nelze zrušit. SMS kód/email klient obdrží od LŠ prostřednictvím zprávy na mobilní telefon/email a musí být odeslán nejpozději jeden den před výukou do 12:00.
- V případě, že klient kód včas neodešle/nepotvrdí výuku, bude služba automaticky smazána a objednávka z toho důvodu zrušena.
ODPOVĚDNOST ZA ŠKODU
- Ski škola Deštné odpovídá za škody způsobené úmyslně nebo z nedbalosti a v souvislosti se službou. Za škody na zdraví a majetku, které si klient způsobí vlastní neopatrností (úmyslně, z nedbalosti, neopatrnosti nebo přeceněním své fyzické kondice), provozovatel neodpovídá.
- Lyžařská škola neodpovídá za jakékoliv škody na zdraví či majetku, které klientovi vzniknou v důsledku nedodržení postupu nebo pokynů lyžařské školy a jejích instruktorů.
- Instruktoři LŠ neodpovídají za správnost volby a seřízení lyžařského nebo snowboardového vybavení klienta.
- Klienti jsou povinni nahlásit jakoukoliv zdravotní nebo materiální újmu ihned po skončení lekce, jinak nebude újma akceptována.
- Klient odpovídá za škodu, kterou sám způsobí lyžařské škole nebo třetí osobě v souvislosti se svou účastí na službě.
VOUCHERY
- Lyžařská škola umožňuje klientům nákup voucherů k výuce. Objednávka je možná buď osobně v kanceláři lyžařské školy, na webu nebo e-mailem po uvedení typu voucheru.
- Aktuální ceny pro nákup voucherů jsou zveřejněny na webových stránkách lyžařské školy a v kanceláři lyžařské školy. Objednávkou voucheru klient souhlasí s těmito VOP.
- Voucher je platný po celou dobu sezóny, ve které byl nakoupen (orientační platnost v období od 1. prosince do 31. března). Platnost voucheru začíná a skončí prvním a posledním dnem možného poskytování služby. V případě, že nedojde k jeho uplatnění během sezóny, v níž byl zakoupen, nárok na uplatnění propadá. Lyžařská škola peníze za zakoupený a nevyužitý voucher nevrací.
- Platba voucheru je možná buď v kanceláři lyžařské školy hotově nebo QR kódem, případně převodem na účet při objednávce online.
- Voucher se stává platným až po zaplacení smluvní ceny. Zaplacený voucher slouží jako dopředu zaplacená služba podle názvu konkrétního voucheru.
- Klient s platným voucherem může objednat lekci jakýmkoliv způsobem uvedeným v těchto VOP. Kdykoliv, nejpozději však 15 minut před začátkem výuky místo platby předloží platný voucher. Tím se považuje lekce za uhrazenou. Voucher již dále platný není.
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
- Práva a povinnosti klienta a provozovatele v otázkách neupravených těmito VOP se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník.
- Pro veškeré právní spory vyplývající ze smluvního vztahu jsou příslušné soudy České republiky. Místně příslušným soudem je obecný soud provozovatele. Rozhodným právem právo české. Smluvním jazykem je jazyk český.
- V případě, že dojde ke vzniku spotřebitelského sporu ze smlouvy o nájmu věcí movitých, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, se sídlem Praha 2, Štěpánská 15, 120 00,
Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz.
Tyto VOP jsou platné od 1. 10. 2025.
Obchodní podmínky pro služby v půjčovně
ÚVODNÍ USTANOVENÍ
- Poskytovatelem služeb půjčovny je Mgr. Václav Vojtěch, IČ: 45550051.
Adresa: Deštné v orlických horách 334, Deštné v Orlických horách, 517 91.
Kontaktní údaje: info@skiskoladestne.cz, 777 1000 529. - Tyto všeobecné obchodní podmínky (VOP) upravují vzájemná práva a povinnosti mezi Mgr. Václavem Vojtěchem (reprezentovaným Ski školou Deštné – dále jen lyžařská škola) a osobou právnickou nebo fyzickou (dále jen klient), která využije služeb půjčovny lyžařské školy (dále jen provozovatel).
- Služby půjčovny lyžařské a snowboardové výzbroje a příslušenství jsou poskytovány lyžařskou školou klientovi na základe smluv o podnikatelském nájmu movitých věcí uzavřenou mezi lyžařskou školou jako pronajímatelem a klientem jako nájemcem, jejímž předmětem je závazek lyžařské školy umožnit klientovi dočasně placené užívání lyžařské výzbroje a/nebo snowboardové výzbroje a/nebo příslušenství lyžařské a/nebo příslušenství snowboardové výzbroje a výstroje a závazek klienta užívat předmět nájmu po dojednanou dobu a výlučně na dohodnutý nebo obvyklý účel a zaplatit za užívání lyžařské škole dohodnutou odměnu (dále jen služba).
- Lyžařskou výzbrojí se rozumí lyže a/nebo lyžáky a/nebo hůlky, snowboardovou výzbrojí se rozumí snowboard a/nebo snowboardové boty. Příslušenstvím lyžařské a/nebo snowboardové výzbroje a výstroje se rozumí helma, brýle a další příslušenství.
- Poskytovatelem služeb půjčovny je Mgr. Václav Vojtěch, IČ: 45550051.
UZAVŘENÍ NÁJEMNÍ SMLOUVY
- Nájemní smlouva mezi klientem a lyžařskou školou (reprezentant provozovatele Mgr. Vávlava Vojtěcha) se uzavírá přímo v provozovně lyžařské školy (půjčovně).
- Při uzavření nájemní smlouvy je klient povinen předložit pracovníkovi lyžařské školy průkaz totožnosti nebo jiný doklad prokazující jeho totožnost (cestovní pas, řidičský průkaz apod.).
- Nájemce je povinen se k pronajímaným věcem chovat jako řádný hospodář podle
2213 Občanského zákoníku. - Po uzavření nájemné smlouvy dojde k zaplacení výše nájemného za předmět nájmu. Ceník je dostupný na webové stránce lyžařské školy a v provozně půjčovny.
ČERPÁNÍ SLUŽBY
- Po uzavření nájemní smlouvy podle těchto VOP poskytne lyžařská škola klientovi předmět nájmu.
- Klient je oprávněn a zároveň povinen užívat po dobu nájmu předmět nájmu pro účely lyžování nebo snowboardování a to způsobem přiměřeným povaze a určení předmětu nájmu.
- Klient je povinen užívat předmět nájmu tak, aby na předmětu nájmu nevznikla škoda a hrozící škodu odvracet.
- Klient odpovídá za škodu vzniklou na předmětu nájmu od okamžiku převzetí předmětu nájmu od lyžařské školy a podepsání přebíracího protokolu až do okamžiku vrácení předmětu nájmu zpět provozovateli.
- Vzniklé poškození, ztrátu, zničení nebo odcizení předmětu nájmu je klient povinen oznámit provozovateli bez zbytečného odkladu. V případě odcizení je klient povinen předložit provozovateli zápis o krádeži vyhotovený příslušným oddělením policejního sboru. Pokud dojde ke ztrátě nebo zničení předmětu nájmu, je provozovatel oprávněn požadovat od klienta vedle úhrady nájemného také úhradu úroku z prodlení dle Nařízení vlády č. 351/2013 Sb., kterým se vykonávají některá ustanovení Občanského zákoníku, případně smluvní pokuty za pozdní vrácení předmětu nájmu, dokud ztrátu nebo zničení předmětu nájmu klient provozovateli neohlásí.
- V případě ztráty, zničení nebo odcizení lyžařské a/nebo snowboardové výstroje a/nebo příslušenství odpovídá klient provozovateli za škodu takto vzniklou podle ustanovení zákona č. 89/2012 Sb. Občanského zákoníku ve znění pozdějších předpisů a pokud nemá zakoupeno pojištění, které nabízí provozovatel, je klient povinen uhradit vzniklou škodu.
- V případě ztráty funkčnosti lyžařské a/nebo snowboardové výstroje a/nebo příslušenství poskytne provozovatel klientovi náhradní výstroj a/nebo příslušenství nebo zabezpečí odstranění ztráty funkčnosti.
- Provozovatel neodpovídá klientovi za škody na zdraví a/nebo majetku. Klient užívá lyžařskou a/nebo snowboardovou výzbroj a výstroj a/nebo příslušenství na vlastní nebezpečí.
- Klient je oprávněn uplatnit případné reklamace na poskytované služby v půjčovně provozovatele během pracovní doby.
PLATBY
- Platbu je možné provést v hotovosti nebo QR kódem. Platba se provádí před půjčením předmětu nájmu klientem provozovateli. Dojde-li k nedodržení výpůjční doby a jejímu prodloužení, je klient povinen doplatit částku ve výši doby navíc.
- Klient platí nájemné podle délky doby, na kterou si předmět nájmu vypůjčil. Doba nájmu se počítá od okamžiku vypůjčení předmětu nájmu uvedeného na stvrzence, kterou klient od provozovatele obdrží, co okamžiku vrácení předmětu nájmu.
ZÁVĚREČNÁ USTANOVENÍ
- Práva a povinnosti klienta a provozovatele v otázkách neupravených těmito VOP se řídí příslušnými ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., Občanský zákoník.
- Pro veškeré právní spory vyplývající ze smluvního vztahu jsou příslušné soudy České republiky. Místně příslušným soudem je obecný soud provozovatele. Rozhodným právem právo české. Smluvním jazykem je jazyk český.
- V případě, že dojde ke vzniku spotřebitelského sporu ze smlouvy o nájmu věcí movitých, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát – oddělení ADR, se sídlem Praha 2, Štěpánská 15, 120 00,
Email: adr@coi.cz, Web: adr.coi.cz.
Tyto VOP jsou platné od 1. 10. 2025.
Zásady zpracování osobních údajů
- Ochrana osobních údajů účastníka je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů a nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) číslo 2016/679 ze dne 27.4.2016 (dále jen „GDPR“). Toto nařízení GDPR vstoupilo v platnost dnem 25.5.2018.
- Osobní údaje klientů zpracováváme dle GDPR za účelem poskytování našich služeb. Klient může kdykoliv požádat o opravu, výmaz nebo podání informace o zpracování údajů.
- Lyžařská škola zpracovává osobní údaje v následujícím rozsahu: jméno, příjmení, datum narození, věk, adresa bydliště, e-mail, telefonní číslo a číslo občanského průkazu (dále jen jako „osobní údaje“).
- Tyto zásady zpracování osobních údajů se vztahují na objednávku jakékoliv služby, kterou Ski škola Deštné nabízí (výuka, půjčovna, výuka pro školy a instruktorské kurzy).
- Správcem i zpracovatelem osobních údajů je Ski škola Deštné. Údaje zpracovává pouze prostřednictvím vlastního informačního systému STEDA, který je určen výlučně lyžařské škole.
- Ski škola Deštné je oprávněna zpracovávat osobní údaje i bez souhlasu účastníka pro účely realizace práv a povinností ze smlouvy o aktivitě, vedení účtu registrovaného účastníka a v dalších případech stanovených v § 5 odst. 2. a odst. 9 zákona o ochraně osobních údajů.
- Klient uzavřením smlouvy a tudíž vyjádřením souhlasu s těmito VOP souhlasí výslovně i se zpracováním osobních údajů lyžařskou školou nad rámec jeho povinností stanovených zákonem na základě právního zájmu, a to pro účely reklamní a marketingové činnosti (např. propagace LŠ na sociálních sítích nebo webových stránkách), vedení databáze členů a jejich licencí, a provedených nákupech zboží či služeb.
- Klient bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat Ski školu Deštné o změně ve svých osobních údajích.
- Klient potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a správné, a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.
- S výjimkou účelů zmíněných v těchto VOP nebudou ostatní údaje bez předchozího souhlasu klienta předávány třetím osobám.
- Klient má právo na přístup k osobním údajům, jejich opravu, výmaz, omezení zpracování, přenositelnost údajů a právo podat stížnost u Úřadu pro ochranu osobních údajů. V případě, že by se klient domníval, že Ski škola Deštné provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života účastníka nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:
- požádat lyžařskou školu o vysvětlení;
- požadovat, aby lyžařská škola odstranila takto vzniklý stav blokováním, provedením opravy, doplněním nebo likvidací osobních údajů. Je-li žádost účastníka podle předchozí věty shledána oprávněnou, lyžařská škola závadný stav neprodleně odstraní. Klient je dále oprávněn obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů.
- Požádá-li klient o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu lyžařská škola povinna tuto informaci předat.
- Klient je oprávněn svůj souhlas se zpracování osobních údajů dle těchto VOP kdykoliv odvolat, a to výslovným a srozumitelným projevem vůle (např. písemně, faxem, či e-mailem).
Tento dodatek k VOP je platný od 1. 10. 2025.